Cele mai noi trenduri in domeniul de promovare online

Trenduri in promovarea online

Fiecare an aduce schimbari substantiale in domeniul promovarii online, iar fiecare dintre modificarile efectuate influenteaza intr-o masura mai mica sau mai mare procesul de optimizare SEO al site-ului nostru.

Cei mai vechi ne aducem aminte de Panda, Penguin, Facebook Live si alte modificari de acest tip, iar fiecare modificare a reprezentat un nou inceput pentru fiecare site.

Promovarea online pune pe primul plan continutul

In ultima perioada continutul a fost pus pe primul plan de catre Google. Un numar mare de articole (de preferinta cat mai lungi, pentru a contine cat mai multe informatii) actualizat periodic este factorul principal pe care Google il ia in considerare in stabilirea pozitiei unui site.

Actualizarea permanenta a continutului ne va ajuta si in cresterea traficului pe site, iar traficul organic poate creste cu pana la 111%.

Astfel, textele de peste 1000 de cuvinte vor primi mai multa atentie din partea cititorilor si un rating superior din partea Google. De altfel, lungimea medie a unui articol situat pe primul loc in SERP este de 1890 de cuvinte.

Cuvintele cheie sunt un alt factor important. Astfel, site-urile ce au un cuvant cheie in numele domeniului au avut o crestere de 1,5 puncte in noul algoritm de calcul Google.

Asa dupa cum am invatat inca de la inceput, utilizarea pozelor este obligatorie in orice articol iar numarul pozelor variaza in functie de lungimea textelor. Pentru un text de 500 de cuvinte vom folosi o singura poza, iar pentru 2000 de cuvinte sunt indicate patru poze, distribuite egal pe tot parcursul textului.

Textele ce contin cel putin o poza vor fi mai bine vazute de catre Google si vor obtine in final o imbunatatire a rankingului.

Eficienta SEO in promovarea online a crescut constant

Eficienta unei politici SEO bine gandita a crescut semnificativ in cursul ultimilor ani, iar acest lucru a fost confirmat de nu mai putin de 82% dintre marketerii ce au fost cuprinsi intr-un sondaj realizat recent.

O platforma de dezvoltare puternica poate face diferenta intre site-uri, iar acest lucru a fost constientizat de o mare parte a webmasterilor, ce au inceput sa foloseasca CMS-ul (Content Management Sistem) intr-o proportie tot mai mare, iar 58,5 % dintre aceste site-uri folosesc WordPress pentru a isi realiza site-urile.

Mobilitatea a devenit o caracteristica principala a societatii contemporane, astfel ca vizitarea site-urilor se face tot mai mult de pe tablete si telefoane mobile. Aceasta tendinta este in crestere, asa ca optimizarea site-urilor pentru mobile si tablete a devenit o cerinta obligatorie, pe care au inteles-o 62% dintre marketeri.

Motoarele de cautare sunt folosite de aproape toti cei ce navigheaza pe internet, iar o proportie covarsitoare a acestora (76%) folosesc Google ca pagina principala pentru a cauta produse si servicii. Urmatoarele motoare de cautare sunt Bing (8%), Baidu (7,5%) si Yahoo (7%).

Posesorii site-urilor trebuie sa acorde importanta comentariilor, deoarece astfel vizitatorii se vor simti apreciati si se vor reintoarce cu siguranta pe site-ul nostru. Nu trebuie neglijat niciun comentariu, iar cu cat vom raspunde mai repede acestora cu atat site-ul va fi mai apreciat.